Зміна найменування фірми, організації

Процедура, що дозволяє змінити назви ТОВ, складається з реєстрації змін і внесення їх до установчих документів, а також здійснення додаткових дій. На питання наших клієнтів щодо того, хто реєструє зміну найменування юридичної особи, які документи потрібні для зміни назви ТОВ, а також, що ще необхідно зробити, крім реєстрації, ми відповімо далі.

Орган зі зміни найменування підприємства

Як й інші дії, що призводять до зміни даних в установчих документах і вимагають реєстрації, зміна найменування ТОВ здійснюється держреєстратором. Документи для зміни назви організації бажано подавати до територіального управління, яке проводило реєстрацію фірми. Слід звертатися до підрозділу за місцезнаходженням юридичної особи, яка найближче знаходиться до організації.

Документи для процедури зміни назви ТОВ

Зміна назви юридичної особи вимагає попередньої підготовки документів:

  1. Реєстраційна заява. Заповненню підлягає тільки та інформація, яку ви збираєтеся змінити. На першій сторінці потрібно поставити галочку навпроти графи «зміна повного найменування юридичної особи». На другій – впишіть нову назву організації. Наприкінці необхідно поставити підпис, який засвідчується нотаріусом у разі подачі форми поштою.
  2. Рішення про зміну назви: має форму протоколу і приймається на зборах засновників. Реєстратору для зміни найменування ТОВ ви подаєте оригінальний екземпляр або нотаріально завірену копію.
  3. Нова редакція статуту. Статут повинен бути прошитий та підписаний всіма засновниками, навпроти кожного підпису потрібно поставити печатку організації.
  4. Квитанція за внесення змін до установчих документів (вартість – 580 грн.).
  5. Всі документи, які ви подаєте, повинні бути оформлені/заповнені українською мовою.

Наявність усіх перерахованих вище документів при подачі держреєстратору – одна з умов внесення змін до назви фірми.

Обов'язкові дії зі зміни найменування ТОВ (не реєстраційного характеру)

Зміна найменування ТОВ передбачає наступний ланцюжок дій організаційного характеру. Так, внаслідок зміни найменування організації необхідно оновити:

  • ліцензії;
  • сертифікати;
  • дозволи;
  • свідоцтво платника єдиного податку або ПДВ;
  • печатку.

Також ви повинні сповістити про зміну назви організації податкову інспекцію та Пенсійний фонд. Завершальним кроком буде оновлення старого або відкриття нового рахунку у банку.

Зміна найменування через представника

Зміна найменування ТОВ передбачає не тільки реєстрацію, але і ряд супутніх дій. Це забирає багато часу і відволікає керівників від управління компанією. Українське законодавство дозволяє передати їх повноваження представнику.

Наша компанія пропонує послуги юриста, який на підставі довіреності стане вашим представником. Він виконає роботу зі зміни найменування юридичної особи.

Після успішного завершення зміни найменування організації вам будуть видані:

  • нові отримані довідки;
  • виписка з реєстру;
  • новий статут;
  • нова печатка.

За необхідності юристи компанії здійснять зміну найменування фірми. Для цього необхідно надати такі документи:

  1. Виписку про держреєстрацію.
  2. Чинну редакцію статуту ТОВ.
  3. Нове найменування фірми.