Повідомлення про помилку

User warning: The following module is missing from the file system: demo_profile. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /home/u8615/domains/legalcompany.com.ua/includes/bootstrap.inc).

Реєстрація та відкриття нових фірм, компаній за вигідними цінами

Ви вирішили стати підприємцем, але не знаєте з чого почати, і як відкрити фірму у Києві? У вас є 2 варіанти: спробувати пройти етапи відкриття компанії самостійно (особисто відвідувати держінстанції, стояти у чергах, збирати значний пакет документів), або зареєструвати свою фірму в Україні через юридичну фірму. Якщо є бажання, щоб реєстрація фірми пройшла для вас максимально швидко, без вашої участі, краще довірити цю роботу професіоналам.

Чому варто довірити реєстрацію фірми нам

Реєстрація фірм – один з основних напрямків діяльності нашої компанії. Ми виконуємо будь-які операції з відкриття компанії в Україні терміном від 1 до 3 днів. Наші юристи виконають необхідний комплекс заходів, пов'язаних з реєстрацією юридичної особи у Києві: підготовлять установчі документи, які будуть зареєстровані у відповідному держреєстрі.

Додатково співробітники компанії допоможуть визначитися з формою власності вашої фірми, запропонувавши всі можливі і оптимальні варіанти. 

Для реєстрації фірми вам потрібно буде:

  • повідомити інформацію про компанію, яку плануєте зареєструвати;
  • надати пакет документів.

Послуги з реєстрації фірм в Україні: особливості

Послуги з реєстрації фірми у місті Києві включають комплекс різноманітних заходів, які визначаються виходячи з потреб кожного клієнта. Перш ніж почати роботу, ми підписуємо договір із зазначенням вартості послуг. Оплату можна здійснювати у готівковій та безготівковій формі.

До наших послуг включено:

  • докладне консультування з питань реєстрації фірми;
  • рекомендації з вибору форми власності компанії, системи оподаткування;
  • допомогу у підборі найменування (при виборі неунікальної назви в реєстрації фірми буде відмовлено);
  • допомогу у виборі видів діяльності (КВЕД), які відповідають сфері діяльності вашої компанії;
  • розробку статуту підприємства, підготовку пакету реєстраційних документів;
  • забезпечення проведення нотаріальних дій;
  • надання пакету документів до Центру реєстрації фірм в Україні;
  • виконання постановки організації на облік у фондах соціального страхування, органах статистики;
  • реєстрацію у податковій службі;
  • підготовку документів для відкриття рахунку, супровід клієнта у банку;
  • отримання печатки організації.

Які відомості нам знадобляться для реєстрації фірми у Києві

Вам потрібно буде надати:

  1. Різні варіанти назви вашої компанії (для вибору співробітниками юридичної фірми унікального найменування).
  2. Адресу, за якою буде здійснюватися реєстрація фірми (за бажанням можете вибрати адресу з нашої бази даних).
  3. Розмір статутного капіталу, порядок його формування та розподілу між усіма засновниками.
  4. Номер телефону для зазначення в офіційних документах, електронну пошту.
  5. Копії посвідчень особи (паспорт, посвідку), ІПН засновників підприємства, директора і бухгалтера, які призначені на посаду (за наявності).
  6. Нотаріально завірену довіреність (при підписанні документів представником).

Після надання зазначених відомостей ви отримаєте повний пакет реєстраційних документів впродовж 1-3 днів. Після цього ви можете одразу розпочати свою діяльність.

Більш детальну інформацію про те, як зареєструвати фірму, ви можете отримати на консультації у юриста компанії з реєстрації фірм у Києві.

Що треба знати про реєстрацію фірм у Києві

Хто може бути засновником?

Щоб відкрити ТОВ у Києві або фірму в Україні, не обов'язково мати українське громадянство. Заснувати компанію може громадянин або юридична особа з будь-якої країни і без громадянства. Реєстрація фірми у Києві або іншому місті України іноземцем здійснюється після отримання ним українського ідентифікаційного номера.

Яким вимогам повинен відповідати керівник організації?

Згідно із законодавством встановлені певні обмеження щодо вибору керівного складу підприємства, коли здійснюється первинна реєстрація фірми. Директором компанії може бути тільки український громадянин. У разі прийняття рішення про делегування управлінських функцій іноземцю, ви можете звернутися до відповідних інстанцій за оформленням дозволу на його працевлаштування в Україні.

Чи обов'язкова наявність бухгалтера?

Для здійснення господарської діяльності обов'язково знадобиться бухгалтер. Ви можете вибрати кандидатуру і після відкриття компанії: реєстрація нових фірм може проводитися навіть у разі відсутності цього фахівця.

Що потрібно знати про юридичну адресу?

Будь-яка компанія повинна мати юридичну адресу, за якою здійснюється реєстрація фірм у Києві. На вказану адресу буде приходити кореспонденція, а також уповноважені особи з різних інстанцій для здійснення перевірок.

В якості юридичної адреси може бути адреса:

  • місця проживання засновника компанії;
  • нерухомості, яка є його власністю;
  • орендованого офісу.

Наша компанія має у своєму розпорядженні велику базу даних, до якої включено адреси у різних районах Києва та за його межами. Ви можете орендувати у нас юридичну адресу для оформлення нової компанії.

Яким вимогам повинні відповідати установчі документи

Реєстрація фірми здійснюється на підставі установчих документів, до змісту та оформлення яких законом установлені певні вимоги. Незалежно від форми власності підприємства, у них повинні бути відображені наступні відомості:

  1. Унікальна назва компанії.
  2. Основний вид діяльності, якою займається організація, а також її мета роботи.
  3. Інформація про органи управління, а також перелік їх компетенцій.
  4. Спосіб формування капіталу товариства, особливості розподілу прибутку та збитків підприємства.
  5. Нюанси реорганізації або ліквідації фірми.

Уся документація повинна бути складена українською мовою, без помилок і виправлень. Документи зшиваються, нумеруються і підписуються засновниками. Якщо зміст установчих документів буде суперечити законодавству, або в них будуть відсутні необхідні відомості, уповноважена особа має право залишити їх без розгляду. Відкрити компанію у Києві нескладно: потрібно лише правильно скласти документи і відобразити у них необхідні відомості.

Які існують відмінності між підприємствами різних організаційно-правових форм

Різниця між формами підприємства все-таки присутня. Вона стосується внутрішнього розпорядку, системи управління, розподілу відповідальності між засновниками. Також можна відзначити різну ступінь довіри споживачів до компаній, які обрали ту чи іншу форму власності.

Куди необхідно звертатися, щоб зареєструвати свою фірму у Києві

Нещодавно новим законом про державну реєстрацію підприємств були внесені значні зміни до чинного законодавства. Зокрема, повністю змінилася система реєстрації організацій. Тому багато підприємців ще не встигли розібратися, як відкрити компанію, і хто сьогодні здійснює її реєстрацію.

Раніше реєстрація компанії здійснювалася Мін'юстом, де знаходилися державні реєстратори. Зараз єдиний орган відсутній: функції розподілені між різними організаціями.

Реєстрацію і відкриття компанії, переважно здійснює міський виконавчий комітет та районна адміністрація. Однак багато у чому вибір органу реєстрації залежить від специфіки фірми. Так, відкриття компанії у сфері фінансових послуг здійснюється Національним банком України. Реєстрація фірм органами юстиції відбувається при створенні політичних партій, громадських об'єднань, відкриття адвокатської контори.

Що потрібно врахувати при самостійній реєстрації підприємств?

Якщо ви вирішили обійтися без послуг з реєстрації фірм, ми рекомендуємо ретельно вивчити актуальну законодавчу базу України.

Відкриттю компанії у Києві повинний передувати ряд послідовних дій. Вам необхідно:

  1. Вибрати форму власності вашого майбутнього підприємства.
  2. Визначити види діяльності, якими плануєте займатися. Для цього потрібно відкрити єдиний класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД) і вибрати коди, які відповідають роду ваших занять.
  3. Ознайомитися з існуючою системою оподаткування і вибрати відповідний режим.
  4. Підготувати текст установчих документів.
  5. Скликати збори засновників і підписати рішення про створення товариства.
  6. Надати весь пакет документів до органів реєстрації.

Якщо є бажання перекласти функції з відкриття компанії на наших юристів, ми готові надати вам послуги реєстрації фірм швидко на професійному рівні.