З моменту внесення останніх змін до нормативно-правової бази, яка регламентує реєстрацію та отримання ПДВ фізичними та юридичними особами, порядок реєстрації ПДВ змінено. Якщо вам невідомо, що саме необхідно для отримання документа, який підтверджує реєстрацію платником податку, або ви не маєте можливості займатись даним питанням самостійно? Наша компанія пропонує допомогу в оперативній реєстрації платником ПДВ та отриманні підтверджуючих документів.
Як зареєструватися та отримати ПДВ: нововведення в законодавстві
Суб’єкти господарської діяльності можуть зареєструватися платниками ПДВ на добровільній основі або в обов’язковому порядку. Порядок реєстрації та отримання документа, що підтверджує статус платника ПДВ наступний: до електронного реєстру вносяться дані про платника податку на додану вартість, після чого, на відповідний запит, надається Витяг з реєстру.
Варто знати, що обов’язковій реєстрації підлягають підприємства, які протягом року перевищили грошовий оборот при реалізації товарів, послуг більше ніж на 0,01 грн. від встановленого ліміту в 1 млн. грн.
В протилежному випадку, фізична особа-підприємець або засновник компанії будь-якої форми власності, в разі наявності потреби отримати свідоцтво платника ПДВ (Витяг), може зареєструватися добровільно. Фактичне надання витягу з реєстру платників ПДВ відбувається в податкових органах за місцем обліку суб’єкта підприємницької діяльності після реєстрації платником податку.
Наші юристи допоможуть підготувати відповідний запит або оформлять бажаний документ самостійно на основі довіреності.
Що потрібно для отримання свідоцтва ПДВ?
Для реєстрації платником ПДВ та подальшого отримання витягу з реєстру необхідно надати до податкового органу реєстраційну заяву – форма 1-ПДВ, а також додаткові документи (в окремих випадках).
Добровільна реєстрація.
Заява подається до Державної податкової інспекції за 20 календарних днів до початку податкового періоду. Заява має бути заповненою без помилок та виправлень.
Відповідно до змін в законодавстві відсутня необхідність підтвердження ведення господарської діяльності ФО-П, ТОВ, інших організаційно правових форм. Як наслідок, надання договору оренди на офісне приміщення, банківських виписок, рахунків-фактур, договорів, актів виконаних робіт для реєстрації не вимагається. Запис даних до реєстру відбувається протягом трьох днів з моменту подання заяви.
Реєстраційна заява може бути подана в формі додатка до реєстраційної картки, яка подається державному реєстраторові на етапі відкриття юридичної особи, фізичної особи-підприємця.
Обов’язкова реєстрація.
Також здійснюється на основі заяви, яку необхідно подати не пізніше 10 числа наступного місяця, коли виникло перевищення суми. Ще однією умовою є надання документів, що підтверджують перевищення встановленого ліміту по здійсненим операціям. Наприклад, виписки з банківських установ в розрізі періоду, в якому відбулось перевищення суми обороту.
Отримати більш детальну інформацію, коли і в якому випадку потрібно подавати заяву, щоб вчасно отримати статус платника ПДВ, можна у спеціалістів нашої компанії.
Як отримати витяг з Реєстру платників ПДВ?
Після того, як Ви впевнитесь, що дані внесені в Реєстр платників ПДВ, Вам необхідно подати до контролюючого органу (ДПІ за місцем реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності) офіційний запит. Витяг надається на безоплатній основі в триденний строк.
Послуги нашої компанії – гарантована допомога в отриманні свідоцтва платника ПДВ (Витягу)
Наша компанія надає юридичні послуги з отримання свідоцтва платника ПДВ, незалежно від обраного порядку реєстрації – добровільного чи обов’язкового. Юристи в рамках даного процесу надають наступні додаткові послуги:
консультації з питань оформлення платником податку на додану вартість;
підготовка документів, потрібних для здійснення реєстрації відповідно до діючого законодавства;
заповнення бланку заяви;
подання комплекту документів, який вимагається для реєстрації ПДВ, до Державної податкової інспекції;
здійснення контролю за процесом реєстрації до моменту внесення даних в реєстр;
отримання витягу з реєстру.
Пропонуємо скористатися нашими послугами з оформлення ПДВ та отримання свідоцтва (витягу). Висококваліфіковані спеціалісти нашої компанії завчасно прорахують крайні строки подачі заяви на реєстрацію і встановлять можливу дату реєстрації у відповідних випадках.
Юридична грамотність та об’ємний досвід роботи, широкий асортимент послуг, доступна вартість – гарантія ефективного виконання завдань будь-якого рівня складності!
З моменту внесення останніх змін до нормативно-правової бази, яка регламентує реєстрацію та отримання ПДВ фізичними та юридичними особами, порядок реєстрації ПДВ змінено. Якщо вам невідомо, що саме необхідно для отримання документа, який підтверджує реєстрацію платником податку, або ви не маєте можливості займатись даним питанням самостійно? Наша компанія пропонує допомогу в оперативній реєстрації платником ПДВ та отриманні підтверджуючих документів.
Як зареєструватися та отримати ПДВ: нововведення в законодавстві
Суб’єкти господарської діяльності можуть зареєструватися платниками ПДВ на добровільній основі або в обов’язковому порядку. Порядок реєстрації та отримання документа, що підтверджує статус платника ПДВ наступний: до електронного реєстру вносяться дані про платника податку на додану вартість, після чого, на відповідний запит, надається Витяг з реєстру.
Варто знати, що обов’язковій реєстрації підлягають підприємства, які протягом року перевищили грошовий оборот при реалізації товарів, послуг більше ніж на 0,01 грн. від встановленого ліміту в 1 млн. грн.
В протилежному випадку, фізична особа-підприємець або засновник компанії будь-якої форми власності, в разі наявності потреби отримати свідоцтво платника ПДВ (Витяг), може зареєструватися добровільно. Фактичне надання витягу з реєстру платників ПДВ відбувається в податкових органах за місцем обліку суб’єкта підприємницької діяльності після реєстрації платником податку.
Наші юристи допоможуть підготувати відповідний запит або оформлять бажаний документ самостійно на основі довіреності.
Що потрібно для отримання свідоцтва ПДВ?
Для реєстрації платником ПДВ та подальшого отримання витягу з реєстру необхідно надати до податкового органу реєстраційну заяву – форма 1-ПДВ, а також додаткові документи (в окремих випадках).
Добровільна реєстрація.
Заява подається до Державної податкової інспекції за 20 календарних днів до початку податкового періоду. Заява має бути заповненою без помилок та виправлень.
Відповідно до змін в законодавстві відсутня необхідність підтвердження ведення господарської діяльності ФО-П, ТОВ, інших організаційно правових форм. Як наслідок, надання договору оренди на офісне приміщення, банківських виписок, рахунків-фактур, договорів, актів виконаних робіт для реєстрації не вимагається. Запис даних до реєстру відбувається протягом трьох днів з моменту подання заяви.
Реєстраційна заява може бути подана в формі додатка до реєстраційної картки, яка подається державному реєстраторові на етапі відкриття юридичної особи, фізичної особи-підприємця.
Обов’язкова реєстрація.
Також здійснюється на основі заяви, яку необхідно подати не пізніше 10 числа наступного місяця, коли виникло перевищення суми. Ще однією умовою є надання документів, що підтверджують перевищення встановленого ліміту по здійсненим операціям. Наприклад, виписки з банківських установ в розрізі періоду, в якому відбулось перевищення суми обороту.
Отримати більш детальну інформацію, коли і в якому випадку потрібно подавати заяву, щоб вчасно отримати статус платника ПДВ, можна у спеціалістів нашої компанії.
Як отримати витяг з Реєстру платників ПДВ?
Після того, як Ви впевнитесь, що дані внесені в Реєстр платників ПДВ, Вам необхідно подати до контролюючого органу (ДПІ за місцем реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності) офіційний запит. Витяг надається на безоплатній основі в триденний строк.
Послуги нашої компанії – гарантована допомога в отриманні свідоцтва платника ПДВ (Витягу)
Наша компанія надає юридичні послуги з отримання свідоцтва платника ПДВ, незалежно від обраного порядку реєстрації – добровільного чи обов’язкового. Юристи в рамках даного процесу надають наступні додаткові послуги:
Пропонуємо скористатися нашими послугами з оформлення ПДВ та отримання свідоцтва (витягу). Висококваліфіковані спеціалісти нашої компанії завчасно прорахують крайні строки подачі заяви на реєстрацію і встановлять можливу дату реєстрації у відповідних випадках.
Юридична грамотність та об’ємний досвід роботи, широкий асортимент послуг, доступна вартість – гарантія ефективного виконання завдань будь-якого рівня складності!