Відновлення бухгалтерського обліку

Наша команда надає широкий спектр послуг, що стосуються бухгалтерських питань і нюансів, і відновлення бухгалтерського обліку - не виняток. Налагоджені методи відновлення обліку дозволяють нашим фахівцям оперативно реагувати на запити клієнтів. Ми не тільки негайно виконуємо поставлені завдання, але і розраховуємо можливі ризики, які можуть очікувати клієнтів при перевірці з боку відповідних структур.

Коли актуально відновлення бухгалтерського обліку фірм: основні причини

З нашого досвіду послуги з відновлення бухгалтерського обліку необхідні в ряді випадків:

1. Робота бухгалтерії

Найчастіше, особливо в невеликих фірмах, робота бухгалтерської служби залишає бажати кращого:

  • облік може не вестися зовсім або вестися з перервами;
  • звіти можуть заповнюватися з помилками або з порушенням строків їх здачі;
  • навіть зміна головбуха може стати поштовхом для відновлення бухгалтерської звітності і документації.

2. Контролюючі органи

Багато підприємств знаходяться під пильним поглядом контролюючих організацій. Це пов'язано з неодноразовим нехтуванням термінів здачі звітності або з виявленням недостовірних даних в первинній документації. І в цьому випадку практика відновлення бухгалтерського і податкового обліку буде дуже доречна.

Етапи відновлення звітності: 4 важливих кроки

Як правило, відновлення звітності базується на кількох етапах.

1. Планування

На першому етапі визначається точний перелік і обсяг робіт, обговорюються умови співпраці, і укладається відповідний договір.

2. Перевірка

Перш ніж почати відновлення бухгалтерського обліку необхідно перевірити поточну документацію на предмет:

  • наявності всіх первинних документів - при необхідності із запитом їх у контрагентів;
  • правильності складання звітних даних і своєчасної їх здачі.

Також необхідно провести звірку як з контрагентами, так і з податковою службою з метою виявлення відсутніх документів і переплати або недоплати, що виникли в ході взаємин. Перевіряється і розрахунковий рахунок з його звіркою з даними бухобліку. При виявленні невідповідності робиться запит банківських виписок.

3. Виправлення

На основі зібраних даних для відновлення окремих ділянок бухгалтерського обліку починається безпосередня робота з коригування і відновлення документації. Створена база буде лежати в основі оновлених регістрів бухобліку.

4. Рекомендації

На заключній стадії фахівці формують звіт по роботі із зазначенням виявлених помилок і дають рекомендації по веденню бухгалтерського обліку на перспективу.

Що визначає вартість послуг з відновлення бухобліку: основні фактори

Згідно з угодою ціни на відновлення бухгалтерського обліку обумовлюються такими чинниками:

1. Обсяг робіт

Чим більший обсяг робіт, тим вищою буде ціна. Наприклад, вартість відновлення бухобліку для невеликої фірми з однотипними операціями буде в рази нижче аналогічних робіт для великої організації, що займається різними напрямками діяльності.

2. Система оподаткування

Від системи оподаткування, яка застосовується компанією, залежить не тільки порядок оподаткування, а й вартість відновлення бухгалтерського обліку, впливає на неї і організаційно-правова форма замовника.

3. Терміновість

Термінові роботи коштуватимуть дорожче.

4. Спосіб відновлення

Відновлення може бути повним і частковим - цей фактор також визначає ціну.

Переваги і результати нашої роботи

Наша команда орієнтується на кожного клієнта, тому у Вашому розпорядженні:

  • сертифіковані і висококваліфіковані фахівці;
  • доступні ціни;
  • оперативність у виконанні робіт;
  • гарантія якості;
  • повна юридична відповідальність з нашого боку.

Співробітництво з нами приведе до наступних результатів:

  • повністю відновлений податковий і бухгалтерський облік;
  • заповнена програмна база з коректними даними;
  • перевірена і узгоджена заборгованість по контрагентам;
  • розрахунок коригувань по податках і внесках;
  • підготовлені уточнені звіти до контролюючих органів;
  • приведення в порядок всієї бухгалтерської документації.

Якщо Ви цінуєте свій час, то послуги з відновлення бухгалтерського обліку будуть доречними. Просто опишіть ситуацію, і ми складемо план дій по приведенню обліку Вашої фірми в повну відповідність чинним нормам бухобліку.